سفارش درب پلی وود در گیلان و مازندران

آنچه در این محتوا می خوانیم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله، با درب ضد آبی که بسیار مناسبه استان های گیلان و مازندران هست، و بهتر است از این درب ساختمانی در استان های شمالی و  مناطق شرجی استفاده شود، آشنا می شویم.

درب پلی وود

مزایای استفاده از درب پلی وود در گیلان و مازندران

درب پلی وود ضد آب اتاقی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شهرهای شمالی کشور می‌باشند! به دلیل شرجی بودن هوا و رطوبت زیادی که شهرهای شمالی، مخصوصاً در استان های گیلان و مازندران.

دربهای چوبی که در آن مناطق ساخته می‌شوند، بعد از چند سالی پوسیده و دچار مشکل می‌شوند! ولی درب‌های ضد آب و ضد رطوبت پلی وود به خاطر ساختار و استراکچر که دارند (ساخته شده از پلیمر) می‌توانند مقاومت لازم را در برابر پوسیدگی داشته باشند و در صورتی که لایه رویی آن‌ها نیز آسیب ببیند، با نفوذ رطوبت به داخل ساختار داخلی هیچ مشکلی برای درب‌های پلی وودی به وجود نخواهد آمد.

درب پلی وود در گیلان

درب پلی وود هومچه در گیلان و مازندران

در شهرهای شمالی ایران، مخصوصاً در استان‌های گیلان و مازندران، به دلیل اینکه سرعت ساخت و سازهای واحد‌های مسکونی و ویلایی خیلی زیاد است! همین امر باعث شده بیشتر مورد توجه انبوه‌سازان و پیمانکاران باشد.

 

درب پلی وود در مازندران

قیمت این درب ضد آب در مناطق شمالی ایران، گیلان و مازندران

قیمت درب‌های پلی وود در ابتدای ساکن نسبت به اندازه درب متفاوت است و ایتم بعدی نیز به چهارچوب درب پلی وودی که روی آن می‌خواهد نصب شود مرتبط می‌باشد. اگر چهارچوب فلزی باشد، باید هزینه لبه آن نیز به هزینه درب اضافه گردد! در ضمن باید در نظر داشت که بعضی از رنگ‌های درب ضد اب پلی وود از رنگ‌های دیگر آن گران‌تر می‌باشد و این هم به خاطر گران‌تر بودن رویه درب می‌باشد. و در انتها، آیتم بعدی که بر روی قیمت درب‌های پلی وود و خرید درب پلی وود در گیلان و مازندران تأثیر می‌گذارد، هزینه ارسال تا گیلان و مازندران می‌باشد که آن نیز بسته به شهر از استان‌های گیلان و مازندران فرق دارد و طبق تعرفه باربری محاسبه خواهد شد.

درب پلی وود در مازندران

درب پلی وود در مازندران


4.2/5 - (4 امتیاز)

2 نظر در “سفارش درب پلی وود در گیلان و مازندران

  1. x987 گفت:

    سلام وقت بخیر ارسال درب تا شهر رشت چقدر است؟

    1. homeche-support گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

خانه